miercuri, 7 mai 2014

Chiftele de pui Dukan

Aceste chiftele reprezinta o variatie la eternul "gratar" de pui, de care sotul meu s-a cam saturat (cei care urmeaza aceasta dieta stiu despre ce este vorba). Se fac usor si sunt foarte gustoase. Si eu, si copiii am atentat la ele, desi nu tinem dieta. Se pot pune in pachetul pentru serviciu sau cand plecati la drum si nu aveti posibilitatea sa mancati dietetic. In zilele de PP se pot consuma cu un sos de iaurt, mustar, iar in zilele de PL cu o salata. 
Ingrediente:
-1 kg carne de pui tocata (eu am folosit pulpe dezosate si fara pielita)
-2 oua
-1 ceapa verde (sau 1/2 ceapa uscata)
-1 capatana mica de usturoi
-patrunjel, marar
-2 lingurite mustar fara zahar
-sare, piper
Mod de preparare:
1.Pulpele de pui se dezoseaza, li se scoate pielita si se toaca.
2.Ceapa, mararul si patrunjelul se toaca marunt, iar usturoiul se curata si se piseaza.
3.Se amesteca toate ingredientele intr-un castron.
4.Cu ajutorul unei linguri se pune compozitia pe tava acoperita cu hartie de copt, apoi se aplatizeaza usor cu ajutorul unei furculite.
5.Se coc la cuptorul preincalzit 15 minute pe o parte, apoi 15 minute pe cealalta parte.
Pofta buna!