joi, 26 iunie 2014

Ciorba de peste Dukan

Desi nu ma dau in vant dupa pestele proaspat, din cand in cand tot mai am pofta de cate o ciorba de peste (mai ales in zilele de post cu dezlegare la peste). Si, pentru ca sotul meu urmeaza dieta Dukan, am adaptat-o conform principiilor acestei diete. Eu am folosit mreana, dar se poate face cu orice tip de peste.






Ingrediente:
-300-400 g peste
-1 ceapa medie
-1 morcov
-1/2 ardei
-2-3 rosii
-leustean
-2 linguri otet
-sare
-1,5 l apa
Mod de preparare:
1. Ceapa, morcovul si ardeiul se toaca marunt si se pun la fiert.
2. Dupa aprox. 20 min. se adauga rosiile taiate cubulete.
3. Dupa inca 10 minute se pun si bucatile de peste.
4. Cand pestele este fiert (in 10 min.) se adauga otetul, sarea si leusteanul tocat. La sfarsit se pot adauga si zdente de ou.

S-aveti pofta!