sâmbătă, 21 iunie 2014

Musaca cu dovlecei Dukan




Daca tot a venit vara, m-am apucat sa diversific un pic dieta sotului meu cu aceasta musaca. Dovleceii au devenit rezonabili la pret asa ca am cumparat mai multi pentru a "dukani" cateva feluri de mancare. Pana acum i-am folosit doar taiati rondele si fripti pe gratar. Dar am considerat ca a venit momentul sa mai incerc si altceva. Mi-am suflecat manecile si am trecut la treaba.


Am avut nevoie de urmatoarele ingrediente:
-1 kg dovlecei
-500 g muschi de vita (tocat)
-1 ceapa mica
-1 conserva rosii in bulion (sau 4 rosii taiate)
-sare
-piper
-1 catel de usturoi -condiment mediteraneean (daca nu aveti, inlocuiti cu cimbru)
-2 oua
-200 ml iaurt 0% grasime
-1 lingura branza dulce 0% grasime
-1 rosie pentru decor
 Mod de preparare:
1. Ceapa se toaca si se caleste, fara ulei, intr-o tigaie antiaderenta
2 .Se adauga carnea tocata si se amesteca vanjos si continuu vreo 5-10 minute
3. Se adauga rosiile in bulion, usturoiul pisat, sarea si condimentele si se mai lasa pe foc 15 minute, amestecand periodic
4. Dovleceii se curata de coaja si se taie in rondele subtiri
5. Intr-un vas de yenna se aseaza un rand de dovlecei, umplutura, apoi celalalt rand de dovlecei
6. Se introduce vasul in cuptorul preincalzit la 180 grade timp de aprox. 45 minute
7. Se bat ouale si se amesteca cu iaurtul, branza degresata, sare, piper, apoi se adauga peste musaca si se reintroduce tava la cuptor pentru inca 30-35 minute



 S-aveti pofta!