marți, 24 iunie 2014

Salata de orez cu ton

Voi ce faceti cand e o zi de post, nu aveti mancare gatita, dar foamea va da tarcoale insistent? Eu am facut aceasta salata simpla pentru ca azi este dezlegare la peste. Desi nu ma dau in vant dupa pestele proaspat, ma impac destul de bine cu tonul pe care l-am folosit mai ales pentru reteta de paste cu ton. Dar azi nu am avut chef sa pregatesc ton cu sos, asa ca am pregatit aceasta salata, unde pun direct tonul din conserva. Cred ca orezul poate fi inlocuit cu paste si iese la fel de buna.


Ingrediente:
-6 linguri orez basmati (sau alt tip de orez cu bob lung)
-1 conserva de ton
-2 rosii
-1 ceapa verde
-sare, piper
Mod de preparare:
1. Orezul se spala si se pune la fiert in 1,5 cani apa (orezul basmati fierbe repede, in aprox. 10 minute).
2. Orezul fiert se pune intr-un bol si se amesteca cu rosiile taiate cubulete, ceapa tocata marunt, tonul scurs de ulei, sare si piper.
Simplu si gustos!
Pofta buna!